بخش خبری ساختمان
نوشته شده توسط : قاسمی

برای افزایش بازدید این صفحه روی بنر زیر کلیک نمایید

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و معماری از اول تا چهارم فروردین 92 در رم برگزار میگردد

این نمایشگاه در حوزه های  معماری , ساختمان ، سازه ها و ماشین آلات ساختمانی , تجهیزات ساختمانی ، مصالح ساختمانی, محافظ ساختمان, محصولات شیمیایی ساختمانی، کاشی و سنگفرشهای سنگی , ابزار , داربست و قالب بندی , تکنولوژی کنترل سرویس های ساختمانی و خانگی , کامپیوتر و رسانه های جدید مرتبط با صنعت ساختمان , تخریب و ... برگزار می شود.

شرکت پیشواز آسیا ، اولين و بزرگترين مجري تورهاي نمايشگاهي در كشور با بیش از 15 سال تجربه، تور علمی - تخصصی بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان در رم را برگزار می نماید.

بر اساس گفته روابط عمومی شرکت پیشواز آسیا،  این تور همزمان با تعطیلات نوروز  با هدف توسعه فراگیر صنعت کشور با الگو گیری از مدل های موفق دنیا، تعامل با مجرب ترین مدیران و کارآفرینان دنیا، اطلاع و برخورداری از آخرین تکنولوژی و دستاوردهای علمی، با تخفیفات ویژه برپا می شود.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

راهکارهای تشخیص صلاحیت مشاوران املاک

پس از آموزش دوره‌های لازم و دریافت گواهی قبولی از سوی اتحادیه، پروانه کسب اعطا می‌شود که این گواهی فعالیت مشاور املاک خواهد بود اما جواز کسب مشاوران املاک اعتماد 100 در صد به بنگاه یا فرد منظور نمی‌شود بلکه داشتن جواز حدود 85 درصد اعتماد سوی اتحادیه مشاور املاک را دارد.

اگر همه موارد به درستی انجام و قرارداد با صحت کامل امضا شود، پرینتی از قرارداد به سامانه اتحادیه ارسال می‌شود و بارکد دو بعدی و هولوگرام برای تضمین درنظر گرفته خواهد شد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ساخت پوشش نامرئی برای حفاظت از ساختمان ها

پژوهشگران فرانسوی نوعی پوشش نامرئی ساخته اند که در هنگام بروز زلزله از ساختمانها محافظت می کند.

این پوشش که توسط موسسه فرسنل و شاخه فرانسوی شرکت منارد ساخته شده است، در زمان زلزله امواج لرزه ای را به اطراف ساختمان منحرف می کند.
پژوهشگران پوشش های نامرئی کننده ای را تحت بررسی دارند که اشیا را در امواج نور نامرئی می کند. این پوشش ها از متا موادی کوچک تر از طول موج نور ساخته شده اند.

 

 

 

 

 

 

 




:: برچسب‌ها: اخبار عمران ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1386 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: